Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ruženje naroda i otužna jadikovka Aleksandra Vučića

Komentari (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 06 mart 2015 11:01
pošteno i hrabro
Svaka čast g. Vučiniću. Sve rečeno objektivno, odmereno, ali pošteno i bez uvijanja.
Preporuke:
198
3
2 petak, 06 mart 2015 11:29
Gile
Svaki tekst vam je bolji od boljeg. Svaka cast!!
Preporuke:
156
2
3 petak, 06 mart 2015 11:42
zoran
Međutim u krugu „elite" koju je izabrao Aleksandar Vučić su takve intelektualne i moralne gromade kao što su Dragan J. Vučićević, dr. Nenad Stefanović, dr. Jorgovanka Tabaković, Aleksandar Vulin, dr. Kori Udovički, Goran Vesić, dr Siniša Mali, dr Aleksandar Martinović, dr Zoran Avramović, mrBratislav Gašić, Željko Mitrović, Petar Luković, Stanislava Pak, dr Aleksandar Vlahović, Dragoljub Anđelković, Branko Radun, dr Nebojša Čović, Igor Mirović, Marko Blagojević, dr Vladimir Marinković, Maja Gojković, Zoran Babić, Milovan Drecun, Vladimir Đukanović, dr Jelena Trivan, Ivana Vučićević, Ratko Dmitrović, Milorad Vučelić, Ivan Tasovac.


izvinjavam se, ali morao sam jos jednom da izvojim nasu elitu koja nas vodi u bolje sutra i koji menjaju svest i ideologiju brze nego neko carape...dalje da ne komentarisem....samo se pitam kako li se oseca naucni i stvaralcki svet kad vide ove na celu kolone.....osecaj je siguran sam, vrlo nepijatan!
Preporuke:
157
2
4 petak, 06 mart 2015 12:13
Arsa
Izvinite, kome je pripisana ova misao: "Država to sam ja", da li nekom francuskom kralju ili nekom novokompovanom političaru.
Preporuke:
98
2
5 petak, 06 mart 2015 12:43
Lopovskoj bandi
Super. Po hiljaditi put, lepim i biranim (demokratskim) rečima presipamo iz šupljeg u prazno. Kao da se radi o nekakvoj ideologiji, ma koliko različitoj od naše, ali ideologiji kvalitetnih ljudi, a ne o običnoj bandi kupaca diploma, neznalica, secikesa i kriminalaca. Analizirati debiloidne bandite, trošiti mnoštvo biranih reči na takve, je uvek bilo kontraproduktivno. Ono što Srbiju može pokrenuti je REVOLUCIJA, to svi ZNAMO, ali beda i očaj još nisu stigli u punom kapacitetu.
Preporuke:
123
2
6 petak, 06 mart 2015 12:43
SuperBad
Nije tako.Jos gore je
Preporuke:
110
1
7 petak, 06 mart 2015 12:44
Majković
Maks Veber nije bio nikakav protestant.Pa nije valjda svako ko napiše knjigu o nečemu upravo to.Iz knjige Privreda i društvo koja je objavljena kod nas u Karijatidama u dva toma kao i iz svih enciklopedija vidi se da je bio neomarksista.To kaže i njegov rođeni brat Anton koji se čitav život bavio Fihteom.Maks je inače nameravao da napiše knjige o odnosu prema radu ili o etici ostalih velikih religija.Ne znam da li je iko pročitao tu knjigu o protestantizmu.Ko u toj knjizi hvali protestantizam.
Dalje-sadašnji predsednik vlade ne oseća prezir prema naciji jer on ne oseća neciju,on oseća prezir prema slici nacije koju ima.Ne treba govoriti narod nego nacija, srpski narod su i ljudi koji čekaju autobus a nacija je filozofsko-sociološka kategorija.
Dalje njegove eskapade u kojima se žali da ga ne vole su iskrene.On nije egomanijak i autokrata jer on ne vlada ovom zemljom,čak sa radošću izjavljuje da sluša naređenja svojih gospodara.
Preporuke:
97
5
8 petak, 06 mart 2015 12:47
Suvorov
Sve češće se prisećam jedne priče iz čitanke za 3. razred osnovne škole iz vremena kad sam bio osnovac.

"Mudrav i vo

Ožedne vo i vide ispod strehe jedan lonc sa vodom. Zavuče glavu u lonac i napi se. Ali nije mogao da izvuče glavu. Okupiše se seljani. Jedan od njih predloži da pozovu seoskog mudraca. Pozvaše ga i on dođe.
- Odsecite volu glavu - reče mudrac.
Odsekoše volu glavu, ali ni nju ne mogu da izvade iz lonca.
- Razbijte lonac - reče mudrac.
- E, pravi mudrac - rekoše seljani.
Te i lonac razbiše."

Kako Lane Gutović voli da kaže: "Ne znam što sam Vam ovo ispričao. Ali ne šteti. A kad ne šteti onda može da koristi..."
Preporuke:
127
2
9 petak, 06 mart 2015 12:49
Vera Nastasovic
Rečeno je sve što većina nas na ovom portalu misli, a možda ne bi mogla tako spretno da izrazi. Nije to nama ništa novo, ali kad se pročita ovako u celini, ogoljava ovu najcrnju moguću vladavinu koja je mogla da nas zadesi. Najtačnija moguća konstatacija, da vređa i ponižava ceo narod bez prestanka i u svakoj prilici.
Preporuke:
96
1
10 petak, 06 mart 2015 12:53
Majković
Ne može se porediti izjava Luja 14 sa današnjim vremenom jer je on bio apsolutni monarh i po zakonima pravilima i običajima zemlje kojom je vladao imao je pravo da to kaže i to je prihvatalo bar 90 odsto stanovništva.
Oko menjanja svesti naroda.Da bi se promenila svest reaaba da se promeni genetski kod.Evolucionisti smatraju da je za to potrebno 35 miliona godina, dok vernici smatraju da je za to potrebna Božija intervencija uz pristanak nacije.Ne znam na koje od ovog dvoga promenitelji svesti rasčunaju.
Preporuke:
58
1
11 petak, 06 mart 2015 12:58
Stop bandi
Nije "Tomas Man" čitao nikakvog Vebera, a ne verujem da je ikada u životu nešto pročitao (pogotovo ne Tomasa Mana). A i ako je pročitao Vebera ili bilo šta drugo, sigurno nije razumeo. Gluposti kojima svakodnevno zasipa Srbiju to jasno pokazuju. Taj je oduvek samo hvatao na galamu, mahao papirima, "dokazima" kojima će nekoga smestiti iza rešetaka. Naravno, nikad od toga nije bilo ništa. Njegov profil, sadašnje ponašanje su lako objašnjivi. u dve rečenice: ucenjen Hagom, da bi spasio vlastitu guzicu, žrtvuje Srbiju. Pri tome sebe stavlja ispred tih 7 i kusur miliona ljudi, i enormno se bogati. To je jedini razlog zašto su on i onaj nazovi predsednik sada na vlasti, i zašto "ih podržava ceo svet".
Preporuke:
133
1
12 petak, 06 mart 2015 13:02
Boško
Ova konstatacija Aleksandra Vučića se može videti i u ovom njegovom pinkovski patetičnom tzv. autorskom tekstu, koji je u stvari označio otvoreni obračun sa svima koji ne dele njegovo novopronađeno i probuđeno protestantsko nadahnuće
Bučić je produkt 90tih kada su se munjevito presvačili crveni dresovi u druge boje a postala je najveća uvreda za "čoveka" da mu kažeš da ne misliš isto kao on. (nedopustivo u prethodnim crvenim dresovima i dokaz da se boja dresa promenila ali ponašanje ne)
On kao da veruje da je srpski narod infantilan i da mu treba staralac i mentor koji će ga izvesti iz okova prošlosti i pokazati mu da ne treba da se boji budućnosti koju mu donosi naprednjačka koalicija.

On zna
da je deo bivših pripadnika srpskog naroda infantilan, te da je zbog toga i pobedio na izborima, jer su se adlescenti davno odrekli Srpstva zbog idolopoklonstva i profiterstva a svoje mišljenje dobijaju svako veče na RTS i TV Pink.
Preporuke:
63
8
13 petak, 06 mart 2015 13:11
Boško
Vučićeva retorika nije upućena Srpskom narodu nego onim večitim adolescentima koji su genetski idolopoklonici i koji još uvek misle da u televizoru "žive mali ljudi koji govore nebeske istine" i kojima je kultni film "Bogovi su pali na teme"...
Preporuke:
61
4
14 petak, 06 mart 2015 13:33
Marcus Antistius Labeo
Kažu da je najveća tajna dugovečnosti Napoleonovog građanskog zakonika u tome što je Bonaparta rekao četvorici najeminentnijih pravnika toga doba-autora sada već dve stotine godina starog propisa da želi zakon po kojem će ostati upamćen, postavivši pred njih samo jedan uslov: da u tekstu koji mu budu izneli na potpis sam Bonaparta ne izmeni ni jedno slovo, ali da se zakonik ipak po njemu nazove. Tako i bi.
Tajna uspeha jedne zemlje sakrivena je u ovoj mudroj odluci. Pustite najsposobnije ljude da razmišljaju i predlažu mere za preporod. Oni od izvršne vlasti očekuju podršku za svoje i deje, a kod nas je sudeći po ovom tekstu obrnuto.
Preporuke:
63
1
15 petak, 06 mart 2015 13:55
Predrag
Ovaj tekst g.Vucinica bi mogao da bude jedan od "Odgovora Njemu"!
Preporuke:
68
1
16 petak, 06 mart 2015 13:57
Drinko Končarević
Mislim da ne vredi da se bavimo "detetom sa godinama za odrasle". Dete je dete, bez obzira na godine i prema njemu se ne možemo odnositi kao prema odraslom čoveku sa pripadajućim godinama.
Preporuke:
64
5
17 petak, 06 mart 2015 14:10
sokrat
Nije Srbija tu gde jeste zbog Vučića ili zbog toga što su Srbi dobri, pametni i pošteni.
Preporuke:
6
54
18 petak, 06 mart 2015 14:24
Revolucija!
@Lopovskoj bandi
Jedini ispravan komentar!
Revolucija!
Samo revolucija može spasiti Srbiju potpune propasti. Od propasti u kojoj će sav srpski narod biti pretvoren u stoku i svako dete, svaka žena, svaki čovek predat neonacistima i Evropskoj uniji na klanje, i to od strane bande vucibatina koje su izronile iz polusveta.
Bolje je da se i vi ostavite ovog salonskog filozofiranja, nadmudrivanja i dokazivanja o kakvom se odrodu radi i da ništa ne pišete, i da ništa ne objavljujete! Da li primećujete da je i ovaj članak apsurd sam po sebi? Da li vas neko čita? Da li vas neko čuje? Da li i vi ne radite upravo ono što kritikujete, skrećući neprekidno vodu na Vučićevu vodenicu i dajući doprinos opštoj propasti?
Nažalost, o revoluciji možemo samo da sanjamao. Propast nam je zagarantovana.
Preporuke:
45
13
19 petak, 06 mart 2015 14:34
Žika ch
Nisu Srbi lenji kako tvrdi naš voljeni prezident već ne mogu da zarade ni da se prehrane.Jedan Srbski vo je bolje nagrađen za svoju rad jer ima i hranu i stan a ne plaća ni komunalije.Naš prezident bi da mu narod radi džabe bez hrane i pića a pri tom da mu se puni državni proračun.
Samo neće da može.
Preporuke:
63
1
20 petak, 06 mart 2015 14:41
Beograđanin
situaciju u kojoj su blokirane sve mogućnosti za ozbiljan kritički dijalog u društvu i presečene sve mogućnosti za slobodno političko delovanje


Srbija je okupirama zemlja, i to je pravi razlog zašto je to tako. I mada to svi znaju, to je najveća javna tajna našeg društva. Vučićev režim je marionetski, i sve je sadržano u tome.
Preporuke:
77
2
21 petak, 06 mart 2015 14:42
teletabis
Tema o Cvrčku i Mravu podsetilo me na jedan stari vic, još iz titove Jugoslavije.

Bili komšije cvrčak i Mrav. Cvrčak kao muzičar malo-malo pa na neki put da svira na festivalu ili nekoj priredbi, usput uhvati i po neku tezgu. Mrav sa porodicom samo radi u imanju. Cvrčak kupio novu "mečku" a mrav jedva jedan polovni karavan tristaća, treba mu da tera robu na pijacu.

Tako jednom Cvrčak zamoli komšiju Mrava da mu pripazi na kuću a on ide na par nedelja u Pariz. kad Mrav ču da komšija Cvrčak ide u Pariz ozari lice i prozbori: dragi komšija ako ideš u pariz zamolio bih te da tamo pronađeš onog La fontena i oteraš ga u tri lepe p.... materine što napisa oni glupu basnu.

Ko je kod nas Cvrčak a ko Mrav tek treba da se vidi. Ja lično mislim da Cvrčak samo cvrči sebe radi.
Preporuke:
47
1
22 petak, 06 mart 2015 14:49
jbgbgd
Ovoj Vučićevoj "eliti" treba pridodati i one koji iz karijerističkih i oportunističkih motiva,kao i zbog lične narcisoidnosti u političkoj i medijskoj sferi otvoreno služe antinarodnom režimu. Tu su npr. i Veran Matić, Saša Mirković iz B92, dramaturg Nenad Prokić koga nema nešto u poslednje vreme,novinarka Dragana Milićević,publicista Dragama Kanjevac, glumac Lazar Ristovski i još poneko.
Srećna je okolnost da se na Vučićevu trulu udicu nije napecala ogromna većina časnih ljudi!
Preporuke:
49
1
23 petak, 06 mart 2015 15:01
kukulele
I bi 5. Oktobar. I dobiše Srbiju neke nove gazde. A onda sve u krug , menjao se "vođa" pratioci menjali odelo a narod isti. Nažalost i snovi isti EVROPA..Ali tamo ne primaju narod koji ne radi za njih , ne rade Srbi više ni za sebe , nemaju gde. Intelektualcima je sve jasno , ćute i posmatraju, a i šta mogu kada su manjina . Vlast uvek izabere većina a posle im ne valja . I opet u krug...
Preporuke:
34
2
24 petak, 06 mart 2015 15:06
Car je go!
Zaista izuzetna analiza jadnog stanja nase nacionalne svesti I savesti! Prvo smo imali komunizam koji je stvarao novog coveka. Ispravljao je vijuge I stvarao linijase kao ona jedna crta na aspirinu. Zatim je dosla globalizacija koja je obrisala sve nacionalno I nametnula genetski modifikovanu hranu I ideologiju, koja vodi u duznicko ropstvo preko fondova za mami pare kod fondova. I sad Srbija ima jednu varijantu nezrelog ali izraslog deteta, koji se zali mami -Evropskoj Uniji I tati Bleru kako jos neko ima po neku vijugu u glavi. I onda se javljaju reciklirani politicari I nazovi stvaraoci da mu drze skute carevog novog odela. Profesor istorije Ljusic je jos 2013 napisao o PPV slavopojke u Srpskoj enciklopediji ne cekajucu tu "istorijsku distancu" kao meritornu za ocenu necijeg lika I dela.
Preporuke:
44
2
25 petak, 06 mart 2015 15:13
Starac MIlija
U tekstu je pomenjen i Radoš Ljušić, istoričar. Svako treba da pogleda njegov udžebenik istorije za osnovnu školu pa da vidi koji je to nizak kvalitet, i resavsko prepisivanje floskula iz udžbenika od pre 50 godina. Drugim rečima katastrofa. Kakvu jadnu istoriju srba učimo dobro smo i živi.
Preporuke:
60
2
26 petak, 06 mart 2015 15:16
SZŽ
Kao najlukaviji medju glupacima u Srbiji Avav se dočepao vlasti i sad samo nastavlja da ispoljava svoju glupost i neukost jer sa osvojene pozicije misli da je postao ne samo pametan, nego i najpametniji. On je nesumnjivo diktator kome se smeši Gadafijeva sudbina ali ovoga niko neće žaliti. Zaslužio je i gore.
Preporuke:
59
1
27 petak, 06 mart 2015 15:57
polu čovek - ceo srbin
ali svaka čast za nabrajanje ovih spodoba, a posebno me je razočarao ratko dmitrović, ako to nekog uopšte i interesuje.
Preporuke:
39
3
28 petak, 06 mart 2015 16:31
"Krv nije voda"
Ali moze biti i otrov, zavisno od uticaja i pozicije nosilaca.
Preporuke:
17
1
29 petak, 06 mart 2015 16:45
Narod i buducnost
Vucic bi trebalo da zna, da jedini u ovoj Srbiji ko se plasi buducnosti, a zeli da zaboravi svoju proslost, je upravo on. Zbog svog straha od buducnosu, koje mu je Zapad pripremio, on se svrstao u redove najvecih I najgorih srbomrzitelja.
Vucic je poleteo previsoko, ima izreka "ko visoko leti, nisko pada". Trebalo bi da sacuva bar neku "granu" uz put, da ima nesto sto ce, bar malo, da mu ublazi pad.
Preporuke:
35
1
30 petak, 06 mart 2015 16:56
Banditski brlog
Kolumna je vrh vrhova i sve čestitke i zahvalnost autoru!
Preporuka: četvrtu fotografiju odozgo ("Teška reč") držati u ormarima i špajzu - kao dezinsekciono sredstvo protiv moljaca!
Preporuke:
33
1
31 petak, 06 mart 2015 17:10
Ušće
"Ova konstatacija Aleksandra Vučića se može videti i u ovom njegovom pinkovski patetičnom tzv. autorskom tekstu, koji je u stvari označio otvoreni obračun sa svima koji ne dele njegovo novopronađeno i probuđeno protestantsko nadahnuće jer on je taj koji nam je najzad otkrio"
Naš obračun s njima.
Osma sednica ck sks,Titovo pismo 72.
Čemu autobusi,zastave,slike,kozaračko kolo,stiropor,blamaža,posao za gradsku čistoću..
Mi smo u 21.veku,bre.Zapadna Nemačka.
Zašto imamo medije?!
Zašto Blic, a ne Politika?
Preporuke:
20
1
32 petak, 06 mart 2015 17:24
Reddy
Serbijanci stalno traže problem u drugom, tako i sada u Vučiću. kao da bi osnovni pšroblem bio rešen kad njega ne bi bilo. A to je puka iluzija. Problem serbijanca je u njima samima. Njihov mentalitet proizvodi većinu problema, lenjost, zloupotrebe, nekultura, primitivizam, ljubomora, glupost i podmuklost su osnovne mane i poroci. To je neizlečivo a može se odstraniti samo surovim tretmanom.
Preporuke:
5
65
33 petak, 06 mart 2015 17:31
bog dano vic
dokle ce ovaj bestidnik da mi hvali nemce pricali su mi deda i mati kako su komsije radosno isle u PRINC EUGEN diviziju pricali su mi otac tetke i stricevi kako su ih lovili po podgrmecu i sad se javlja ovaj mamlaz da mi ih hvali nek jedu kobasice i piju pivo u svojaj nemackoj a nas neka ostave na miru...i jos nesto nemoj on da mi menja svest i da me uci radu SESELJEV megafon dobio nove baterije pa zavija li zavija...BITE DANKE
Preporuke:
40
1
34 petak, 06 mart 2015 18:06
The Tao of Groove
Kako ne bi verovao da je srpski narod infantilan kada zna da on licno, AVAV, nista ne vredi, kako na papiru tako i na delu, a da ga taj isti narod tolerise pune dve decenije. Prvo kao retrogradnog nacionalistu koji zivi u nebuloznoj proslosti o kojoj nista ne zna i ne razume, a zatim kao progresivnog evrounijatu koji zivi u nebuloznoj buducnosti o kojoj niti sta zna niti sta razume osim da je njemu sve potaman i da jos uvek ima milionski auditorijum ovaca koje moze da zamlacuje kako to vec radi dvadeset godina. Ko ne bi isto mislio o jednom narodu da je na mestu AVAV-a.
Preporuke:
36
1
35 petak, 06 mart 2015 18:35
slobo 47
Ako ova vlast nema kapacit da iskoreni lopovluk i korupciju u dva fudbalaska kluba,tek onda nije za verovati da može promeniti sistem koji ovu zemlju vodi u ekonomsku katastrofu.U državnom i javnom sektoru funkcioniše parazitski sitem samoupravljanja sa jakim sindikatim koji neće dozvoliti promene,a u privredi deluje neoliberalni zakon o radu,gde su prava radnika vraćena iz XIX veka.Problem ove zemlje nije Vučić,jer je on lako smenljiv.već nepostojanje strategije izlaska iz dubioze,drogim rečima mi znamo šta ne želimo i nećemo ali ne znamo šta hoćemo i kako to da ostvarimo...
Preporuke:
7
14
36 petak, 06 mart 2015 19:03
au mile
Njegov odgovor njima je jedan od prvih propagandističkih pamfleta koji će svakako uslediti u budućnosti a koje priprema, sasvim izvesno, kuhinja medijskog manipulatora i ratnog zločinca Tonija Blera.
Naslućuju se konture "projekta Vučić" čija je svrha da se od Aleksandra Vučića napravi neki novi Điniđić - reformator, čovek vizije i misije, mislilac kome je zapala mesijanska uloga reformatora ovog zatucanog i zaosstalog društva. Problem je veliki što se Vučić zaista "primio" i što veruje da on zaista jeste drugi Điniđić.
Nažalost, imajući u vidu žalosnu sliku Srbije, verovatno će i ova medijska manipulacija uspeti u našem uspavanom i drogiranom glasačkom telu.
Preporuke:
26
0
37 petak, 06 mart 2015 19:28
Stanić Milan
Novinarski eseji g. Vučinića(bez obzira na temu) su apsolutno mentalno osveženje i pročišćenje duha. Na tragu sam uvaženog komentatora g. Majkovića.Tačna opservacija.Protestantizam kao novum u katoličkoj crkvi bilo je samo ideološko oruđe,jer kako konstatuje Veber"taj duh"(misleći na kapitalizam) ne postiče inovativnost,štedljivost,disciplinu, radinost,profesionalizam etc;nego kapitalizami kapitalistički duh je najviši izraz ekonomskog racionalizma.Ono što g. Vučić ne zna( iako u jednom svom medijskom nastupu govori o "tragediji" eto kad mu se desilo da na ispitu dobije 9 - moš' misliti!)je, da Protestantska etika nije u suprotnosti sa materijalističkim shvatanjem istorije.Veber ne tvrdi da je religija uzrok svih društveni pojava,jer kaže da su idejni interesi isto toliko važni kao pokretači,kao i materijalni interesi,posebno, kad se neki sistem religijskih shvatanja kanališe u određenom pravcu.(nast)
Preporuke:
11
5
38 petak, 06 mart 2015 19:42
Stanić Milan 2
(nast)
Nema mesta sumnji, da je pojava g. Vučića na političkoj sceni Srbije(ne ulazeći u motive,mesto,uslove i vreme- kako želim reći)je tragedija kozmički razmera za srpski narod!Izašao iz"šinjela" g. Šešelja na ideološkoj matrici šovinizma,meni ostaje slika Njega kao narodnog poslanika, gde kaže za govornicom u Narodnoj skupštini,"da će za dva ubijena Srbina" od strane Muslimana biti ubijeno(potonjhih) stotinu!Završavajući svoju misao na kraju bi citirao Stendala;" Nitko se ne diže tako visoko,kao onaj koji nezna kuda ide."
Za gosp. Reddya
Dajte, molim Vas saberite se!Kako(i ko Vam je dozvolio) da na ovakav način kvalifikujete jedan ceo narod kome i sami pripadate???Vama to kao jednom visprenom intelektualcu stvarno ne dolikuje,jer i sami znate da ovakve tvrdnji nemaju ama baš nikakvo uporište u bilo kojoj humanističkoj nauci!Pozdrav.
Preporuke:
16
4
39 petak, 06 mart 2015 19:42
fristajlo
Reddy
Problem serbijanca je u njima samima. Njihov mentalitet proizvodi većinu problema, lenjost, zloupotrebe, nekultura, primitivizam, ljubomora, glupost i podmuklost

Interesantna teza.
Malo "smrdi" na zapadnjački fašizam, kojim su opravdavali sankcije, bombardovanje i satanizaciju Srbije, ali, šta ima veze...
Do duše- i Vučić govori da nam treba promena mentaliteta, da prestanemo da budemo Srbi (serbijanci), i da, valjda, odustanemo od negdašnje radikalske ideje o ruskoj guberniji, i prigrlimo san o Srbiji, kao nemačkoj pokrajini...
***
Vučić se izgubio potpuno u meandrima savremene pseudo-politike, i luta, bez kompasa i "dži-pi-esa", razočaran u našu razočaranost njim i njegovom "veličinom". Počinje da shvata da nije uspeo da ubedi ni sebe, a kamo-li narod u svoju klimavu ideju. I kao svako, sa slabašnim karakterom- optužuje druge za svoje zablude.
Biće to pad sa žestokim treskom.
Preporuke:
36
1
40 petak, 06 mart 2015 19:44
RANKO
VUCIC JE POSTIGAO SVE STO JE NAUMIO.PROMRNIO JE SVEST NARODA , NAROD JE NA IVICI LUDILA .DRZI PREDAVANJA O SVEMU I SVACEMU , OCEKUJEM GA I KAO BABICU U PORODILKISTIMA I ZABRANICE SVE PORODJAJE DOK SE ON NE POJAVI DA ODRZI PREDAVANJE O PORODJAJNIM MUKAMA I DOKAZATI DA JE RAD KORISTAN.OSTVARIO JE SVOJ ZIVOTNI SAN JER JE DOSTIGAO VRHUNAC U PRESADJIVANJU SVESTI I UCI NAS DA MISLIMO KAO NEMCI .TO JE OPASNA IZJAVA JER MOGAO JE DA BUDE PRISUTAN I NEKI JEVREJSKI NOVINAR I DA GA UPITA STA TO ZNACI U ODNOSU NA JEVREJE.NIJE POLITIKA DA SE MLATI SVE I SVASTA I AKO SE OD POLITICARA NISTA PAMETNO I NE OCEKUJE.NARAVNO NAROD BEZ SVESTI , PROSLOSTI I TRADICIJE , POGOTOVU NEPISMEN I JADAN NE ZASKUZUJE TERITORIJE PA SE MOGU LAKO POKLANJATI OD BRISELA I PRISTINE. I TO PODRZAVAJU I BRISEL I PRISTINA .MEJANJAJTE SVEST I BUDITE NEMCI , STA CE VAM SRBIJA.
Preporuke:
13
3
41 petak, 06 mart 2015 19:45
Dragoslavić
U Ugandi je bio na vlasti Dr. Dada Idi Amin - bio je Bog. Umro je u izgnanstvu u Egiptu.
Moamar el Gadafi, prijatelj Toni Blera, ubijen, popišan, čerečen, bačen da mu se smeju oni koji su ga se plašili.
Napoleon, umro u izgnanstvu na ostrvu Sv. Jelena. Sebe je doživljavao kao Boga.
Markos, filipisnki diktator, osuđen i umro u Americi.
Slobodan Milošević, omražen od zapada, pa omiljen od istog, pa ponovo omražen umro je u Haškom kazamatu, sahranjen u avliji.
Sadam Husein, strah i trepet, iѕvađen iz bunara u kome se krio pa obešen.
Kralj Milan srpski, Bog i batina Srbije. Od sina proteran iZ otadžbine umro u Beču, Franjo Josif (ondašnji pandan Toni Blera) je nosio sanduk.
Haiti - bebi Dok, Centralnoafrička republika - Pjer Badel Bokasa, Šah Reza Pahlavi pa i naš prerano preminuli premijer......primera na stotine. Gde god je vođa doživljavao sebe kao Boga završio je kao klošar, izgnanik, osuđenik...
Kad se proda duša đavolu, tu nema povratka. Ugovor sa đavolom se NE RASKIDA!
Preporuke:
36
1
42 petak, 06 mart 2015 19:52
Stanić Milan 3
Izvinjavam se kolegama,u mom prvom prilogu u trećeme redu(" jer kako konstatuje Veber misleći na kapitalizam- trebalo je napisati protenstatizam,a ne na kjapitalizam.
Godiner,šta da se radi!
Preporuke:
11
5
43 petak, 06 mart 2015 20:30
Petar
Ne razumeju gau Srbiji, a pohvale dobijasa svim strana sveta. Pametan bi se ѕabrinuo, jer ga hvale oni koji na njegovoj plitkoumnosti računaju da se domognu onoga što je preostalo - Telekoma, EPS-a, Dunav osiguranja, PKB-a, rudnika, voda, šuma...
Preporuke:
20
0
44 petak, 06 mart 2015 20:43
gavrilo
naš pametan Narod kaže da se od g...a ne može napraviti pita ali Vi ste uspjeli da od političkog otpada ili političkih g... napravite sjajan tekst!Čestitam!
Preporuke:
23
2
45 petak, 06 mart 2015 21:09
Zvonar katedrale u Ulmu
Gospodine Markoviću, nije ovo neka ozbiljnija zamerka vašem tekstu, naprotiv, ali nacija ipak nije i nije prevashodno filozofsko-sociološka kategorija nego politička i ekonomska. Istorijski je uslovljena i nastala je u periodu raspada feudalnog društvenog sistema i razvila se nastankom novog - kapitalističkog. Nacija danas počiva na odbrani vitalnih interesa jedne društvene, političke i ekonomske zajednice ljudi i kao takva ona je državotvorna, jer država upravo štiti nacionalne interese. Braneći državu, kao pripadnici nacije (ne režim!), nacionalno svesni ljudi brane sebe i svoje interese, pravo na život, mir i sve drugo. Lepo ste primetili, narod je u autobusu, nacija je u svesti. Ko nije svestan nacinalnog interesa hoda po žici, uz opasnost da se oklizne, a mreže ispod niotkud. Pričati o protestantizmu kao religiji koja utiče na radne navike ljudi danas, zaista je laicizam, i to još u Štutgartu, Ulmu ili Minhenu, koji su katolički, kao i približno polovina švajcarskih kantona.
Preporuke:
15
1
46 petak, 06 mart 2015 21:32
Rđosav
- nevezano za Vučića: prvi korak ka uspešnoj diktaturi je - prezir prema narodu;

- ovaj narod jeste vredan prezira (a? - nije? - idi pogledaj iza zgrade, plivaš u đubretu, moj Srbine! Kreni bilo kojim putem kroz Srbiju - videćeš deponiju bez konca i kraja...);

- ovaj narod samo diktatura može da unapredi;

- najbolji istorijski period ovog naroda elita ovog naroda opisuje kao "komunističku diktaturu". Toliko o eliti;

- jes` da nije neki materijal, ali može Vučić da bude uspešan diktator. Može, još kako;

- i to bi bilo jako dobro;

- i ima šanse da bude.
Preporuke:
4
29
47 petak, 06 mart 2015 21:53
xxx
... mislim da vučić dobro poznaje svoje birače .
Preporuke:
6
2
48 petak, 06 mart 2015 22:04
Dragan, Katun
za Redy

Vaše muke su goleme. Šta su Vam toliko zla naneli, zar niste mogli nekako da uz pomoć Vašeg intelekta koji je evidentan, i nadgradnje koja je zadivljujuća, nađete bar neku olakšavajuću nit za nas srbijance.

Vaš bes je zastrašujući, i nekontrolisan što Vam ne služi na čast.

Demonstrirate socijalnu patologiju ,,a la vučić,, vizavi nas srbijanaca.

Izdržali smo kaplara a i Vas će mo.
Preporuke:
19
2
49 petak, 06 mart 2015 22:18
Dragan, Katun
za Dobrosava

..uspešan diktator.....

Sve mi je draže što sam nepismen.

Kako Vas nije sramota, danas Srbima u Srbiji glorifikujete kaplara.

Paradoksalno je da je kod zabronjavajuće velikog broja obrazovanih i ,,obrazovanih,, srba ćiftinski mentalitet dominantat.
Preporuke:
8
1
50 petak, 06 mart 2015 22:45
Boško
Beograđanin
Srbija je okupirama zemlja, i to je pravi razlog zašto je to tako. I mada to svi znaju, to je najveća javna tajna našeg društva. Vučićev režim je marionetski, i sve je sadržano u tome.


Srbija je okupirana zemlja još od 1941 godine i svi režimi do sada su marionetski.
Preporuke:
11
5
51 petak, 06 mart 2015 22:45
Dragan
Svi konvertiti najviše mrze upravo ono što su nekada sami bili .Zar najsvirepije Osmanlije nisu bili janičari a najgore ustaše upravo Srbi koji su prešli u katolike i muslimane ? Zato i ne treba da nas čudi odnos predsednika vlade prema Kosovu i uopšte prema srbskim nacionalnim interesima .Što se tiče ekonomije i uopšte vođenja Države tu je situacija još jasnija : Čovek jednostavno nema pojma jer nikada u životu nije ništa konkretno radio .Jedino što mu leži i što je čitavog života usavršavao to su spletke , podmetanja ,eksplozivne izjave i permanentno držanje ljudi u nekoj vrsti vanrednog stanja .Samo , bojim se da predsednik vlade i ološ oko njega na vlasti nisu ni jedini ni najveći problem . U čemu se to drugi koji nam se nude i koje listom znamo kao zlu paru , razlikuju sem u tome što tvrde da bi bolje radili? Radili bi isto što i ovi , samo kažu bolje ? Ostao bi i dragi kapitalizam i privatizacije i otpuštanja i naša krivica i Briselski sporazum , .. Samo bi to lepše bilo upakovano ?
Preporuke:
22
1
52 petak, 06 mart 2015 23:38
Srbin crnac, ateista
Bučić je produkt 90tih kada su se munjevito presvačili crveni dresovi u druge boje a postala je najveća uvreda za "čoveka" da mu kažeš da ne misliš isto kao on. (nedopustivo u prethodnim crvenim dresovima i dokaz da se boja dresa promenila ali ponašanje ne)

Zanimljivo. Bio sam uveren da se Vučić kao osoba ideološki formirao u novokomponovanoj "četničko-nacionalističkoj" Srbiji ali izgleda da je i on postao "crveni", Verovatno se zarazio korištenjem istog sapuna. Zapravo najgori antikomunisti su bivši komunisti. Oni koji uterivanjem antikomunizma u druge prikrivaju sopstvene tragove, svoju prevrtljivost i glupost neutemeljenog podržavanja "trenutnih".

Boško Beograđanin Srbija je okupirama zemlja, i to je pravi razlog zašto je to tako.... Srbija je okupirana zemlja još od 1941 godine i svi režimi do sada su marionetski.

Ma od 1200 godine je Srbija okupirana samo to ne sme niko da kaže jer su se prevrtljivci odrekli svoje tradicije i vere, svojih uverenja.
Preporuke:
10
4
53 subota, 07 mart 2015 00:18
Stop bandi
Dok analitičari analiziraju, evo da se podsete o kakvom polusvetu se radi, pa bi trebalo razmisliti da li je jezik pijace ipak primereniji pacovima na vlasti ili dubokoumne analize:

https://www.youtube.com/watch?v=uwuLglMhUiM
Preporuke:
6
0
54 subota, 07 mart 2015 01:12
SV
Međutim u krugu „elite" koju je izabrao Aleksandar Vučić su takve intelektualne i moralne gromade kao što su Dragan J. Vučićević, dr. Nenad Stefanović, dr. Jorgovanka Tabaković, Aleksandar Vulin, dr. Kori Udovički, Goran Vesić, dr Siniša Mali, dr Aleksandar Martinović, dr Zoran Avramović, mrBratislav Gašić, Željko Mitrović, Petar Luković, Stanislava Pak, dr Aleksandar Vlahović, Dragoljub Anđelković, Branko Radun, dr Nebojša Čović, Igor Mirović, Marko Blagojević, dr Vladimir Marinković, Maja Gojković, Zoran Babić, Milovan Drecun, Vladimir Đukanović, dr Jelena Trivan, Ivana Vučićević, Ratko Dmitrović, Milorad Vučelić, Ivan Tasovac.

Sram da bude autora teksta. Zaboravio je Tonija Blera. To je onaj fini gospodin iz Velike Britanije koji je dolazio da sa ministrima,kako se ispostavilo pije kafu u Klubu poslanika na Dedinju. Onaj entuzijasta,koji to radi takoreći besplatno,jer ga naša Vlada ne plaća.Dobro,ne saznadosmo ko ga plaća,ako mu baš u dobrodušnost ne verujemo,da ne podsećam zašto.
Preporuke:
5
0
55 subota, 07 mart 2015 07:51
Jovan
Svaka cast za tekst,hvala,lakse se dise.
Preporuke:
6
0
56 subota, 07 mart 2015 08:04
@Rđosav
1.„Plivaš u đubretu moj Srbine“
Dokaz da je jedan narod civilizovan je postojanje đubrijera u kojima se pedantno razvrstavaju otpaci - staklo, papir, plastika... (kore od lubenica su zabranjene). Pošto stari Egipćani, Maje, Inke, stari Rimljani i Grci nisu imali takve đubrijere jasno je da su priče o njihovim civilizacijama obična mistifikacija.

2."Najbolji istorijski period ovog naroda njegova elita opisuje kao 'komunističku diktaturu'".
Period o kome govoriš su komunisti (ne znam da li njih ubrajaš u elitu) zvanično definisali kao „diktaturu proletarijata“.

3.Imajući u vidu ko je sve bio diktator kroz istoriju, počev od Nerona, Kaligule do Hitlera –
moguće je da i osoba o kojoj je reč ima prilične šanse da se svrsta u tu grupu.

4.Da li bi to bilo dobro? Zavisi za koga. Uvek je u zemljama u kojima bi se takva osoba sticajem raznih okolnosti dočepala vlasti, bilo i onih slične, „specifične“ mentalne strukture, koji su smatrali da je to više nego dobro.
Preporuke:
9
2
57 subota, 07 mart 2015 09:07
Svetislav Kostić, jedne drugačije gore list, one prekodrinske
U Srbiji našla se dva podjednaka zla koja jedan drugom idu u svemu naruku: zlo u spodobi onog vašeg Vučića i srpskog blentavoga birača. jedna simbiozakoja može da srlja samo u propast, što je, doduše već godinama slučaj.
Preporuke:
9
1
58 subota, 07 mart 2015 10:31
@Reddy
"Serbijanci stalno traže problem u drugom" a ti Redi stalno tražiš problem u Srbijancima "kao da bi osnovni problem bio rešen" kad Srbijanaca ne bi bilo. A to je puka iluzija, Redi. Jer tvoj problem je u tebi samom - neki teški kompleksi, poreklo, preci, nejasan identitet i nacionalni i ideološki, što sve proizvodi ljubomoru i mržnju prema onima koji znaju ko su, i koji - što je najgore - pokazuju mnogo razumevanja za takve kao što si ti. To je najgora kazna za sve mrzitelje - suočiti se sa ljubavlju onih koje mrziš.

Zato, Redi, ja mislim da se tvoji problemi mogu odstraniti bez surovog tretmana. Uveren sam da će dobronamernost i širokogrudost ove sredine konačno od tebe stvoriti čoveka kakav ti u osnovi jesi - inteligentan, obrazovan i vrlo, vrlo osetljiv.
Preporuke:
11
1
59 subota, 07 mart 2015 10:31
@Reddy
"Serbijanci stalno traže problem u drugom" a ti Redi stalno tražiš problem u Srbijancima "kao da bi osnovni problem bio rešen" kad Srbijanaca ne bi bilo. A to je puka iluzija, Redi. Jer tvoj problem je u tebi samom - neki teški kompleksi, poreklo, preci, nejasan identitet i nacionalni i ideološki, što sve proizvodi ljubomoru i mržnju prema onima koji znaju ko su, i koji - što je najgore - pokazuju mnogo razumevanja za takve kao što si ti. To je najgora kazna za sve mrzitelje - suočiti se sa ljubavlju onih koje mrziš.

Zato, Redi, ja mislim da se tvoji problemi mogu odstraniti bez surovog tretmana. Uveren sam da će dobronamernost i širokogrudost ove sredine konačno od tebe stvoriti čoveka kakav ti u osnovi jesi - inteligentan, obrazovan i vrlo, vrlo osetljiv.
Preporuke:
9
1
60 subota, 07 mart 2015 11:14
from macedonia
Što ne pitaju Bučiќa srpski veliki novinarski likovi kako je to zaboravio na Srbe iz Hrvatske , Bosne, Kosova, što ga na sred emisije sa nekim video insertom ne podsete šta je pričao i kako se kleo da nikada neќe se otkazati od srpskih teritorija van granica Republike Srbije? Što da nije neko zlo podržati i boriti se ljude koji su nepravedno isterani iz svojih domova? Srpski premijer je pogazio svoju ideologiju,2,5 godine je na vlasti , ako je tako uspešan neka izaѓe na TV duel sa svojin političkim protivnicima koji ga na to na TV izazivaju. Ako je toliko bolji i uspešan on ќe ih na TV duelu pobediti i ojačati svoju poziciju. Ali to što se on žali i jadikuje neќe pomoѓi Srbiji
Preporuke:
9
0
61 subota, 07 mart 2015 11:15
Reddy
@Reddy, Dragan Katun

Nažalost, gospodo, grešite, veoma grešite! Reddy-jev problem nije u njemu samom. On ga i nema ako vam je do toga stalo. Ali ima objektivan uvid u ono što se zbiva oko njega. I takvo opažanje nema emotivnu već racionalnu dimenziju. To znači da ste promašili. Kompleksi ne postoje. Poreklo direktno od Nemanjića, štaviše, carskovizantijsko, identitet prepoznatljiv, ljubomora mi je nepoznata, mržnja mi nije svojstvena pogotovo prema "onima koji znaju ko su". Problem je samo što nisam siguran da znaju ko su jer ako to znaju onda bi svoje pretke morali tražiti na drugoj strani, južno i jugoistočnije od srpskih predela. Ne vidim da pokazujete ne mnogo već uopšte razumevanja za ono što ovde iznosim a iznosim vođen samo objektivnoistorijskim uvidom i saznanjima. To je istina a ona, kako vidim, deluje okrutno i neočekivano, ponajmanje poželjno. Zašto bi Reddy tu bio prozivan??? Ne vidim objektivnu svrhu ali je prisutan skriven cilj. Osetljiv sam kao i svako drugo ljudsko biće.
Preporuke:
1
10
62 subota, 07 mart 2015 12:28
boban
Vucic radi isto sto I Kandic,Draskovic,Tadic,Jovanovic.Ocrnjuju srpski narod.Ocigledno je da su dirigovani iz istog centra.
Dobro su placeni za to ili su postedjeni sigurnog odlaska u Hag.
Svako od njih ima svoj stil.
Vucic je ocigledno svesno preuzeo kriminalnu organizaciju od Tadica.Kada odmah nije promenio glavnog tuzioca Miljka Radisavljevica. ja sam znao da tu nema ni p. od promena .Pa je Dinkicu dao kljucnu poziciju,pa je Dacic bio PV I ministar policije u isto vreme,pa je nudio mesto Delevicki,pa Trivan,pa Mercedes,pa spavao na patosu u Briselu za vreme "teskih pregovora",pa je ponosan,pa ga ceo svet hvali ,pa ......
Sve ukazuje da je samo stao na vrh postojece kriminalne grupe I sada na svoj bizarni nacin vlada.
Preporuke:
8
2
63 subota, 07 mart 2015 13:18
@Reddy
Redi, čoveče, ništa ti ne zameramo, samo konstatujemo, budi zdrav i javljaj se, imaš ovde prjateljski naklonjene osobe,šta čovek može više da traži u životu.
Preporuke:
10
0
64 subota, 07 mart 2015 16:34
KOMUNISTA
The Tao of Groove, Delim Vase misljenje.No, AV je svesno izabran od strane njegovih zapadnih prijatelja,ali samo njegovih, ne i drzavnih da bude primer,pazite Primer,za promenu svesti naroda u Srbiji po meri i volji njegovih zapadnih prijatelja koji mu i pisu verujem govore i mantre koje svakodnevno prica svuda.On bi treba da posluzi kao primer,pokusni kunic, narodu,sto On cesto i istice svoj licni primer,i rekao bi covek dici se time,kako se od nacionaliste,velikoSrbina,militanta...(moze)postati evroentuzijasta i "vizionar"evropske srece u buducnosti.Poruka koju zapad salje narodu i koja treba da zavede narod glasi:"Kad moze on,sto ne bih mogao i ja?"Samo naivni gutaju ovaj truli mamac, a njih je manjina srecom. Intelektualci se ne hvataju na takve udice i smrdljive mamce.A kakva je pobrojana "elita" u tekstu,znamo svi dobro.Posle AV samo je Revolucija izlaz iz mraka i siguran put u napredak.Al ne sa Marks21 nikako.Ova grupa je rezerva Zapada ako AV ne uspe!
Preporuke:
11
0
65 subota, 07 mart 2015 17:06
Krcun Krcic
Dok citam spisak Viciceve elite, setim se Brane Crncevica - Blago meni, kud god pogledam, sve moj do mojega! Ali na spisku nisu Krle, Saper, Blesara, Laslo, Bebica... ima ih ko kukolja!
Preporuke:
11
0
66 subota, 07 mart 2015 17:25
Ultravizitor
Da li se može govoriti samo o Zvučiću a ne o balkanskom fenomenu bezkarakternosti viđenog kroz okupacije i režime. Zvučić radi što su uradili kvazikomunisti od Vardara do Triglava. Zvučić je Zmilo, Zmilo je Zvuk, Zvuk je Zkučan, Zkučan je Zračan, Zračan je Ztuđman, Ztuđman je Zmilošević... u Krljevu se aplaudira i pevuši ustaška himna. Pola miliona Srba pre 20 godina proterano iz "Republike" hrvatske u Srbiju i diljem sveta. A koliko ih je poubijano? Nebitno! Promena svesti je težak posao ako postoji ikakva svest o nečemu. Nizak nivo svesti ili nikakva svest nisu prepreka promeni kojoj su podležni Zvučići i njihovi milionski simpatizeri. Srbija je pod Zmiloševićem slavila 1. maj 1995. godine dok su Srbi napuštali Zapadnu Slavoniju. Nizak nivo svesti se održao i 4. avgusta iste godine kada su Srbi u desetinama hiljada napustili vekovna ognjišta dok je u Srbiji bio muk. Nizak nivo svesti u Srbiji se održava kroz sve režime preko akademskih institucija u koje je ušao i jedan Nikolić.
Preporuke:
7
0
67 subota, 07 mart 2015 22:52
Hemus
Ovde je zanimljiv odnos naroda prema Vucicu.
Zanimljiv je i odnos pojedinaca prema vlastitom narodu, sročen kao"seljaci, prostaci" ili tako nekako.
Zanimljiva je i ova moderna mera civilizovanosti, kulture koja se ogleda u lejama, travnjcima i ošišanim džbunovima.
Dakle, došlo vreme da se imućni i "civilizovani" odvoje u posebna naselja, "gospoda" ne može više da gleda djubre, krš i lom.....a ni nesretnike koji preturaju po kontejnerima.
Ccccccc...
Problem ove zemlje su elite, svejedno da li podržavaju ili ne podržavaju Vučića, a ne narod.
Elite u Srbiji ne stoje uz svoj narod, ne podržavaju ga i predstavljaju najlošiji deo tog naroda, svejedno dal' su političke, ekonomske, intelektualne.....
Nisu dorasle ni vremenu, ni narodu.
Preporuke:
8
0
68 nedelja, 08 mart 2015 00:20
NENAD
mi sledimo Vucic an aputu EU i nista nam ne mozete
Preporuke:
1
4
69 nedelja, 08 mart 2015 00:46
Miroslav Đukić
Međutim u krugu „elite" koju je izabrao Aleksandar Vučić su takve intelektualne i moralne gromade kao što su Dragan J. Vučićević, dr. Nenad Stefanović, dr. Jorgovanka Tabaković, Aleksandar Vulin, dr. Kori Udovički, Goran Vesić, dr Siniša Mali, dr Aleksandar Martinović, dr Zoran Avramović, mrBratislav Gašić, Željko Mitrović, Petar Luković, Stanislava Pak, dr Aleksandar Vlahović, Dragoljub Anđelković, Branko Radun, dr Nebojša Čović, Igor Mirović, Marko Blagojević, dr Vladimir Marinković, Maja Gojković, Zoran Babić, Milovan Drecun, Vladimir Đukanović, dr Jelena Trivan, Ivana Vučićević, Ratko Dmitrović, Milorad Vučelić, Ivan Tasovac.[/quote

E, izem ti "elitu", Vučiću! Sve moj do moga! Ako se po tvojim perjanicama sudi - gotov si!Spasa ti nema!
Preporuke:
4
0
70 nedelja, 08 mart 2015 01:34
Greda
Ili, šta povezuje N. Stefanovića, A. Vučića, Lj. Smajlović, R. Dmitrovića
Preporuke:
2
0
71 nedelja, 08 mart 2015 11:36
Maximus Ruralis
Znate sta mene zanima ?

Gde ce da pobegne On i ovaj polusvet oko njega kada u Srbiji proradi govnjiva motka ?
Preporuke:
5
0
72 nedelja, 08 mart 2015 12:10
Rista S
Jasno da još od "05. oktobra" Srbijom vladaju inostrani centri finansijske i političke moći.
Vlast je kolaboracioni izvršni aparat, pod budnim okom ino ambasadora.
Parlament nam se preobrazio u puku mašinu za izglasavanje.
Dosta nam je bilo revolucija. Za početak, neophodna nam je izmena izbornog zakona. Potreban nam je dvodomni parlament. Gornji dom bi trebalo da se sastoji od nestranačkih predstavnika iz regiona i/ili opština. To bi bio početak kraja ovakve vlasti.
Preporuke:
2
0
73 ponedeljak, 09 mart 2015 09:20
Majković
Ne razumem kako neko može da priča da je Vučić komunista,kada ne samo provodi nego i propoveda najcrnji kapitaliza.Da le neko uopšte zna šta je kapitalizam.Ovde je 5.oktobra 2000. pobedila četnička ideologija.Konačno uz pomoć njihovih saveznika došli su na vlast.Nije ima valjao komunizam u kome su se sagradili čitavi gradovi gde se prpizvodilo 1000 automobila dnevno ne računajući slovenačke proizvođače i proizvođače kamiona.Nije im valjalo što smo svi bili zaposleni.Hteli si čiča Držu u srBske domaćine.E pa sad imaju srBske domaćine Kostića ,Miškovića i ostale.Mogu svi da mlate srpskim zastacama do mile volje ali gladni.Ali čini mi se da uskoro neće ni to moći.Crkva od 5.oktobra ni jednom nije kritovala režim.a 5 dana posle bombardovanja tražila je odlazak Miloševića.I niko je zato ne kritikuje. Pa nije crkva Bog da je neprikosnovena.Šta je ovo.Vučić komunista šta treba da radi da prodaje ljude pa da shvate da nije komunista.
Preporuke:
5
0
74 ponedeljak, 09 mart 2015 10:01
Reddy
@Majković

Konačno da neko napiše šta nas je stvarno zadesilo! Dodajem da najveću i to istorijsku krivicu za ovo stradanije naroda i države snose istorijski poražene snage čiju baklju su proneli brojni domaći intelektualci koji su pokazali naličje svoga društvenog statusa a koje su samo trenutno došle do vazduha i u tom svom snoviđenju buncaju o nekakvom novom svitanju. Poneli su zastavu antikomunizma baš kao i oni što su nas bombardovali i ponizili. Jasno je kao dan da su oni bili njihova peta kolona koja je umarširala u naše živote. Međutim, u pitanju je samo košmaran san kako već pokazuju i zbivanja na evropskom i širem svetskom prostoru. Aktuelni zadatak je da ih ponovo postavimo u muzej starina.
Preporuke:
6
0
75 utorak, 10 mart 2015 17:48
Bob
@Reddu

Samo trenutak! Tvoje poreklo, tamo jugoistočno carskovizantijsko, e eto ko se nama izdao: ko ima kompleks čuvenog "anadolijskog praha"! Jednom sam i rekao ovde da sigurno imaš više anadolskih gena od većine "srbijanaca".
Da, školski primer edipovog kompleksa, korena svih autošovinizama.
Preporuke:
1
3
76 utorak, 10 mart 2015 17:49
Bob
@Reddu

Samo trenutak! Tvoje poreklo, tamo jugoistočno carskovizantijsko, e eto ko se nama izdao: ko ima kompleks čuvenog "anadolijskog praha"! Jednom sam i rekao ovde da sigurno imaš više anadolskih gena od većine "srbijanaca".
Da, školski primer edipovog kompleksa, korena svih autošovinizama.
Preporuke:
2
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner